HONDA VTR SP-2 rc51 2003

Text Box: Informazione
Text Box: Harrastuksia
Text Box: Kuvatuksia
Text Box: Müüa
Text Box: Etusivu

Edellinen omistaja oli ehtinyt jo tekemään lähes kaikki muutokset, jotka olisin itsekin tehnyt, mikäli käsiini olisi ajautunut originaalimpi yksilö.

- Vanteet kiillotettu ja maalattu

- Akrapovicin slip-on vaimentimet

- Kamalan näköiset orkkistakavalot on vaihdettu astetta sievempiin, lisäksi undertail on vaihdettu

- Lisätty huggeri lieventämään takapyörän likaamisvaikutusta

- Tumma pleksi

- Lisäksi vehje oli juuri huollettu ja uusilla renkailla, joten ei muuta kuin kovaa ajoa…

 

Mitä on jo puuhattu:

- Lisätty Speedohealer korjaamaan mittarivirhettä (+7%)

- Power Commander löysi itsensä kiinni ja toimi lähes moitteetta loppukesän ajan. Mitä nyt kerran onnistui sekoamaan.

- Katteet ja kytkinkoppa on korjattu. Mietitään vakavissaan Castrol-replica-kiinankatesarjan tilaamista.

 

Mitä pitäisi tehdä

- Välitykset täytyy vaihtaa tiheämpiin. Nyt alle 30 km/h ei pysty ilman kytkimellä auttamista ajamaan. Ja sekös on kaupungissa eri hauskaa.

- Ns. Flapper ja Pair-valve modit, eli niiden poisto. TPO-parts toimitti jo osat projektiin

- Durbahnilta ilmanohjaimet jäähdyttimiin. Nyt lämmöt kipuavat jo mutkateillä sporttisemmin ajettaessa hiukka liian korkealle.

 

Lisäksi kävin Hallin lentokentällä kiskaisemassa mailin mittaisen kiihdytyksen kohtuullisen kevyellä lähdöllä, vaikka eturengasta saikin kiihdytyksessä painaa alaspäin. Alimmasta kuvasta pääset GPS-käppyrään. Loppunopeus Poliisin tutkaan 252 km/h, joka on tuolle vehkeelle jo aika hyvä arvo. Ei sitä kuitenkaan huippunopeuden vuoksi ole rakennettu. Hayabusat yms. muovisalamat sitten erikseen...

 

Täältä ja tuolta on saatavilla tarkempaa tietoa rc51:stä.

Lisäksi Www.rc51.info ja Www.rc51.org

Sekä Facebook-ryhmä ;)

Pentagon:    MP:t

© Tomi Talja 2010